Ωμές Καρυδόψιχες


Τα καρύδια είναι πλούσια σε «καλά» λιπαρά (μονοακόρεστα και πολυακόρεστα). Περιέχουν επίσης φυτικές ίνες και πρωτεΐνες. Τα Ω3 και Ω6 βρίσκονται στα καρύδια σε ικανοποιητικές ποσότητες και μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αντιμετώπιση υπερχοληστερολαιμίας (υψηλό επίπεδο χοληστερόλης στο αίμα) και καρδιακών παθήσεων.
Επίσης είναι σημαντική πηγή βιταμίνης Ε. Πολλές επιδημιολογικές και κλινικές μελέτες απέδειξαν ότι η κατανάλωση τους σαν σνακ σε συνδυασμό με ένα υγιές σωματικό βάρος μειώνει τον κίνδυνο για καρδιαγγειακά νοσήματα καθώς μια χούφτα βοηθά στην αύξηση της κατανάλωσης των φυτικών ινών, βιταμίνης Ε και πρωτεϊνών. Η κατανάλωση 7 καρυδιών/μέρα μπορούν να αυξήσουν την αντιοξειδωτική μας ικανότητα. Προσθέστε τα σε μπισκότα ή στα δημητριακά σας!

  • καθετο φακελακι

    καθετο φακελακι

  • οριζοντιο φακελακι

    οριζοντιο φακελακι

  • φακελακι mini

    φακελακι mini

  • συσκευασια doy

    συσκευασια doy